شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۸
کد خبر: ۹۷۵۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
خانه فرهنگ تلاش همزمان با آغاز به‌کار نمایشگاه کتاب تهران، ویژه برنامه «کتاب درمانی» را ویژه کودکان سرطانی بیمارستان شهید فهمیده سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ تلاش با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و گسترش فرهنگ مهربانی با بیماران، ویژه برنامه «کتاب درمانی» را ویژه کودکان سرطانی بیمارستان شهید فهمیده که قادر به بازدید از نمایشگاه کتاب نیستند، اجرا می‌کند.

در این برنامه که با مشارکت بنیاد همدلان کودک و نوجوان تهران برگزار می‌شود، پس از خواندن کتاب برای کودکان، گروه موسیقی به اجرای برنامه زنده می‌پردازد.

خيريه بنیاد همدلان كودک و نوجوان موسسه‌ای است مستقل، غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی، متشكل از داوطلبان علاقه‌مند و تلاشگر كه برای كمک به كودكان و نوجوانان مددجو، در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹، پايه گذاری شد. تمركز اين بنياد بر روی كودكان و نوجوانان محروم و نيازمند در دو حوزه «سلامت و درمان» و آموزش و تحصيل است. بنياد همدلان كودک از بدو تاسيس تلاش كرده تا از طريق همكاری و تعامل نزدیک با موسسات و سازمان‌های مردم‌نهاد، در دستيابی به اهداف مشترک، ايجاد هم‌افزایی نموده و میزان كارايی و اثربخشی فعاليت‌های خود را ارتقا بخشد. 

علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن‌: 55032500 تماس بگيرند.   

نظر شما