دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۸
کد خبر: ۹۸۵۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی هنرمندان چپ دست را به مناسبت هفته جهانی چپ دست‌ها را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه گروهی نقاشان چپ دست در نگارخانه پردیسان
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشان «چپ دست» گروهی مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی هنرمندان چپ دست به سرپرستی آناهیتا شمس موسس گروه هنری کیانا ست که در آستانه هفته جهانی چپ دست‌ها، روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان افتتاح می‌شود و تا ۲۴ مرداد پذیرای عموم علاقمندان و هنردوستان به ویژه چپ دستان است.

اسامی هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه که از اعضا گروه هنری کیانا هستند، عبارتند از: ساناز ابراهیمی، هستی ابراهیمی، مریم امیدلو، مریم اصلانی، شایسته اکبری، زینب ترکمن نژاد، شایسته  سلطانی، آناهیتا سیاوش، آسو شایان، سناز کفاعتی و فاطمه محمودی که با موضوع آزاد در تکنیک های رنگ و روغن، آبرنگ، اکرولیک و... به خلق اثر پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۴ مرداد به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما