جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۹
کد خبر: ۸۲۲۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
در فرهنگسرای انقلاب اسلامی تجربه کنید

کارگاه «تصویرسازی خلاق» با حضور خسرو انجم برگزار می‌شود

فرهنگسرای انقلاب اسلامی با حضور مجید خسرو انجم، طراح و کاریکاتوریست دوره 10 جلسه ای «تصویرسازی خلاق» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاهی به منظور سطح بندی علاقه مندان به طراحی و کاریکاتور در روز یازدهم مرداد ساعت 17 برگزار می شود.

علاقه‌مندان به طراحی و کاریکاتور می‌توانند به منظور سطح بندی در این کارگاه رایگان یک روزه شرکت کنند تا برای دوره ۱۰ جلسه‌ای تصویرسازی و کاریکاتور آموزش ببینند.

مجید خسروانجم درباره این دوره‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فکر می‌کنم این دوره ۱۰ جلسه‌ای، با تمام کلاس‌های تصویرگری و تصویرسازی که تا حالا دیده‌ایم متفاوت باشد. قرار است که دور هم تمرین کنیم تا جور دیگری ببینیم و جور دیگری نقش بزنیم تا حال خودمان و اطرافیانمان بهتر شود. اگر پایه‌اید و دستی به قلم دارید و علاقه‌مند به تصویرسازی هستید و وقتتان آزاد است و حال و حوصله تمرین‌های سخت و شیرین را دارید و اهل پیچاندن نیستید، بسم الله. تماس بگیرید و ثبت نام کنید.

 خسرو انجم، کاریکاتوریست ایرانی که این روزها پدیده اینستاگرام لقب گرفته، متولد سال ۵۷ است و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر دارد. نخستین کاریکاتور خود را در ۱۵ سالگی طراحی می‌کند. دو کاریکاتور «روز پدر» و «گرد و خاک خوزستان» از مشهورترین آثار او به شمار می‌رود. نویسندگی و سردبیری یکی از پرشنونده‌ترین برنامه‌های رادیویی به نام «مکس ۹۵» در کارنامه فعالیت‌های او به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با شماره 55415695 تماس بگیرند. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهيد نواب صفوی، تقاطع پل كميل، ابتدای كميل شرقی واقع شده است.

نظر شما