جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۱۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
نمایش موزیکال «من شنگول و منگول نیستم» به نویسندگی حسین فدایی‌حسین و کارگردانی مجتبی خمسه از چهارشنبه ۱۴ آذر تا ۳۰ آذر همه روزه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش موزیکال «من شنگول و منگول نیستم» با هدف بهره گیری از هوش و خلاقیت کودکان در کارهای روزانه از ۱۴ تا ۳۰ آذر در خانه فرهنگ فدک اجرا می‌شود. 

نمایش «من شنگول و منگول نیستم» با بهره‌گیری از شعرهای زیبا و به صورت موزیکال و با تکنیک عروسکی در نظر دارد مهارت نه گفتن به غریبه‌ها و مطالب مفید و ارزشمند مورد نیاز کودکان و نوجوانان را آموزش داده و مفاهیم و آموزه‌ها را از طریق زبان نمایش به کودکان منقل کند.

خلاصه نمایش: مامان ببعی به واسطه بهانه گیری‌های فرزند خود مجبور می‌شود تا به کلاس آشپزی برود و پختن غذاهای جدید با سبزیجات مختلف را یاد بگیرد، در عوض از او می‌خواهد تا در نبود او در منزل را به هیچ وجه برای کسی باز نکند و داستان شنگول و منگول را یاد آور می‌شود، بره کوچولو خود را متفاوت می‌خواند و زرنگ‌تر از شنگول و منگول می‌داند. بعد از رفتن مادر، گرگ‌ها می‌آیند و بره کوچولو در را باز نمی‌کند اما گرگ‌ها حیله دیگری غیر از داستان شنگول و منگول می‌زنند و ...

محسن بان ور، مجتبی خمسه، سحر پورفرج، زهرا ناطقیان، لیلا حسینی و سمیرا اینانلو از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش سراسر شاد و مفرح به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش موزیکال صبح‌ها میزبان دانش‌آموزان مدارس و نوگلان مهد و پیش دبستانی و بعد از ظهر‌ها پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

والدین علاقه‌مندان و تمامی مهدهای کودک برای دیدن این نمایش می‌‌توانند به میدان رسالت ، خیابان شهید مدنی، بعد از تقاطع جانبازان (گلبرگ)، کوچه پارک فدک، خانه فرهنگ فدک مراجعه كنند و برای رزرو بلیت  با شماره  77813002 تماس بگيرند. 

نظر شما