پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
در آستانه یوم‌الله ۹ دی، نمایشگاه آثار کاریکاتور و گرافیک محمدحسین نیرومند با عنوان «حق مسلم ماست» و با مضامین روز در نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان افتتاح خواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ایام‌الله ۹ دی ماه، برنامه‌های ویژه‌ای در فرهنگ‌سرای گلستان تدارک دیده شده که در طی این هفته و هفته منتهی به ۹ دی در این فرهنگ‌سرا برگزار خواهد شد. یکی از این برنامه‌ها، برپایی نمایشگاه آثار کاریکاتور و گرافیک محمدحسین نیرومند با عنوان «حق مسلم ماست» است. در این نمایشگاه، ۱۱۳ اثر از تازه‌ترین آثار محمدحسین نیرومند با موضوع ۹ دی به نمایش در خواهد آمد. 

آثاری که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید، دارای مضامین روز همانند پیروزی ملت ایران در سال ۸۸، شکست استعمار جهانی، مکر دولت‌های خبیث آمریکا و اسرائیل، خیانت آل سعود، برجام و مذاکرات هسته‌ای و... است. 

این نمایشگاه در روز پنجشنبه ۶ دی ماه افتتاح شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز ۱۱ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ با مراجعه به نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان از آن بازدید کنند. 

نشست تخصصی «عبور از غبار» دیگر برنامه فرهنگ‌سرای گلستان به مناسبت ۹ دی است که با حضور مهمانان ویژه‌ای نظیر سید مسعود شجاعی طباطبایی رییس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، یعقوب توکلی روایتگر تاریخ و جمعی از اهالی فرهنگ و سیاست در روز ۹ دی ماه در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار خواهد شد. 
نظر شما