جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۰۶۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
ویژه برنامه فرزندان ایران برای تقدیر از برگزیدگان مسابقات «مرغ همسایه غازه»، «پلاک ۱۷» و «در مکتب عشق» سه‌شنبه ۲۵ دی ماه در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.
تقدیر از «فرزندان ایران» در فرهنگ‌سرای بهارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین اختتامیه برنامه‌های «مرغ همسایه غازه»، «پلاک ۱۷» و «در مکتب عشق» با عنوان «فرزندان ایران» روز سه‌شنبه ۲۵ دی با مشارکت آموزش پرورش منطقه ۱۷ و کانون‌های فرهنگی تربیتی میثم، ابوذر، بعثت، شریعتی و یاس نبی در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار می‌شود و از برگزیدگان مسابقات با اهدای لوح و جوایز تقدیر خواهد شد.

مسابقه «مرغ همسایه غازه» در رشته‌های طراحی، نقاشی، شعر و داستانک با موضوع ترویج اقتصاد مقاومتی و فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در فصل پاییز برگزار شد و تعداد ۲۰۱ اثر به دبیرخانه ارسال شد که با نظر هیات داوران ۱۷ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند. 

مسابقه روزنامه دیواری «پلاک ۱۷» با هدف تقویت روحیه کارگروهی و شناسایی استعدادهای دانش آموزی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس منطقه هفده برگزار شد و حدود ۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد. پس از ارزیابی هیات داوران با شاخص‌های خلاقیت، نوآوری، اینفوگرافی، شعر و محتوای ادبی؛ ۳ گروه دانش آموزی به عنوان برگزیدگان مسابقه انتخاب شدند.

مسابقه «در مکتب عشق» در قالب دلنوشته و نامه‌ای به رزمنده مدافع حرم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مخاطبین مراکز فرهنگی هنری و مدارس منتخب منطقه اجرا شد که از بین دلنوشته‌های دریافت شده، ۱۰ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شدند.

آیین اختتامیه این سه مسابقه با عنوان «فرزندان ایران» روز سه‌شنبه ۲۵ دی ساعت ۱۰:۳۰ با حضور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران، مدیران آموزش و پرورش مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹، دانش آموزان منطقه و جمعی از شهروندان برگزار می‌شود.
نظر شما