جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۰۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
نمایشگاه نقاشی مجموعه‌ای از آثار ۶ بانوی هنرمند در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «شش نگاه در یک گذر» شامل آثار ۶ نفر از بانوان هنرمند و جوان است که سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش یافت و تا پایان بهمن ماه میزبان مخاطبان است.

این نمایشگاه داستان شش همراه از سالیان مشق کردن و آموختن هنر نقاشی به نام‌های: رامونا شهسوار، آزاده خرم یار، تیراژه اسلامی، فهیمه زندی، مریم اسماعیلی فومنی و پریسا جعفری است که هنر نقاشی را در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی نزد استادان برجسته ایران از جمله: احمد وکیلی، رضا خدادی، صادقیان و... فرا گرفته و در یادگیری آن تمرین و ممارست ورزیده‌اند.

نمایشگاه «شش نگاه در یک گذر» شامل آثاری است که با الهام از طبیعت جان‌دار و طبیعت بی‌جان با فرم و رنگ تلفیق شده و بر بوم نقاشی خودنمایی می‌کند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

نظر شما