پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: تلاش این سازمان تعامل با رسانه ملی برای ساخت سریال است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا درباره فعالیت‌های این سازمان در حوزه سینما و تلویزیون اظهار کرد: هاشم میرزاخانی که از چهره‌های سینما و از تهیه‌کنندگان خوب رسانه ملی است، به تازگی به جمع ما پیوسته و به عنوان مدیرعامل موسسه تصویر شهر منصوب شده است. 

وی افزود: تلاش کردیم در هیئت مدیره تصویر شهر تعدادی از مدیران رسانه ملی را به صورت افتخاری داشته باشیم که بتوانیم این تعامل و مشارکت با رسانه ملی، به ویژه در دو حوزه ساخت سریال برای رسانه ملی و ساخت فیلم با موضوعات مختلف برای سینما را داشته باشیم. میرزاخانی سابقه فعالیت در وزارت ارشاد و جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دارد و جزو تهیه‌کنندگان صداوسیما نیز محسوب می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه بودجه‌ای برای مشارکت در ساخت سریال برای تلویزیون اختصاص داده شده است، گفت: ما در بودجه سال ۹۸ یک سرفصل جدی را برای تهیه فیلم و سریال گذاشتیم. برگزاری جشنواره فیلم شهر و جشنواره تئاتر شهر در بودجه ما که توسط هیئت امنا مصوب شده، دیده شده است. در نامه‌ای به شهردار تهران (رییس هیئت امنا) و رییس شورای شهر (نایب‌رییس هیئت امنا) بودجه ارسال شده و امیدواریم با رویکردی که شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر تهران دارند، شاهد یک پشتیبانی جدی باشیم و این بودجه تخصیص پیدا کند.

منبع: آنا
نظر شما