جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۶۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
مرکز هنرهای نمایشی فرهنگ‌سرای بهمن با هدف حمایت تولید و رونق آثار تئاتری، رادیویی و تصویری فراخوانی را در دو بخش کارگاه‌های تولید و پژوهش و بستر تولید منتشر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز هنرهای نمایشی فرهنگ‌سرای بهمن با هدف حمایت تولید و رونق آثار تئاتری، رادیویی و تصویری فراخوانی را در دو بخش کارگاه‌های تولید و پژوهش و بستر تولید منتشر کرد. این مرکز از علاقه‌مندان، هنرجویان و هنرمندان در سال رونق تولید دعوت می‌کند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بخش کارگاه‌های تولید و پژوهش

این بخش به صورت دوره‌های کارگاهی برای شرکت‌کنندگان خواهد بود و نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه نویسی، بازیگری، نمایش خلاق، نمایش کودک و نوجوان، کارگردانی تئاتر، فن بیان و گویندگی، آیین سخنوری و فنون مذاکره، مقاله‌نویسی، نمایش رادیویی، فیلمسازی با تلفن همراه، نمایش عروسکی و عروسک‌سازی از جمله بخش‌های اصلی آن است. علاقه‌مندان بعد از سپری کردن کارگاه‌های پایه و تخصصی به شکل مستقل به تولید آثار خواهند پرداخت و آثار تولیدشده به شکل حرفه‌ای منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش تا پایان اردیبهشت نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را به شماره ۹۳۷۰۶۰۲۲۵۷ بفرستند.

بخش بستر تولید

در این بخش آثار تئاتری (نمایش کودک، نمایش بزرگسال، نمایش عروسکی، نمایش‌های محیطی و خیابانی) که تولید شده و یا در دست تولید هستند، می‌توانند تا پایان خرداد سال جاری با ارسال مشخصات خود و متن pdf نمایشنامه به ایمیل bahman.theatre.info@gmail.com منتظر دعوت دفتر امور هنرهای نمایشی فرهنگ‌سرای بهمن برای اجرا باشند.

همچنین آثار تصویری از جمله انیمیشن و فیلم‌های کوتاه مورد تأیید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند برای پخش گروهی و ترتیب جلسات نقد، متن فیلمنامه و مجوز را به همراه مشخصات فردی صاحب اثر به ایمیل bahman.theatre.info@gmail.com بفرستند و منتظر تعیین وقت باشند. رعایت ایام تقویمی پیش رو و پرداختن به موضوعات ارزشی در اولویت این مرکز است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعت اداری با شماره ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرند.

نظر شما