جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۸۸۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کتابخانه شهدای حصارک در آستانه ایام شهادت حضرت امیرالمومنین(ع)، مسابقه کتاب‌خوانی «فانوس سحر» را از کتاب دافعه و جاذبه علی(ع) برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «فانوس سحر» عنوان مسابقه کتاب‌خوانی است که به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی (ع) و لیالی قدر از کتاب ارزشمند «جاذبه و دافعه علی (ع)» و با هدف مراجعه و مطالعه شهروندان به متون دینی و بهره مندی از آموزه‌های اخلافی این‌گونه کتب، از اول تا ۱۳خردادماه از سوی کتابخانه شهدای حصارک برگزار می‌شود.

کتاب «جاذبه و دافعه علی(ع)» توسط استاد مرتضی مطهری نوشته شده است. استاد مطهری در این کتاب به مسئله آسیب‌شناسی دین‌داری پرداخته و بسیاری از کارشناسان معتقدند که می‌توان از این کتاب به منظور تبلیغ و گسترش مذهب شیعه و همچنین معرفی حضرت علی (ع) استفاده نمود. شهید مطهری در این کتاب به دنبال آن است تا نشان دهد که حضرت علی (ع) از شخصیتی دو نیرویی برخوردار بوده و معتقد است که پیروان آن حضرت نیز باید همچون ایشان از شخصیت دو نیرویی، یعنی جاذبه و دافعه برخوردار باشند.

علاقه‌مندان برای دریافت فایل پی دی اف کتاب، کاربرگ متن سوالات چهارگزینه‌ای به همراه پاسخنامه می‌توانند به کتابخانه شهدای حصارک واقع در انتهای جنت آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی با شماره 44830107 و دیگر کتابخانه‌های منطقه ۵ ماجعه کنند. 
 
در پایان مهلت برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی، پس از بررسی پاسخ‌نامه‌های رسیده، به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده‌اند جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
نظر شما