جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۹۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
همزمان با سی امین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) ویژه برنامه «ایران در سوگ» از ۸ خرداد در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.
فرهنگسرای امام(ره)برگزار می کند ایران در سوگبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «ایران در سوگ» با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطر رهبر کبیر انقلاب ۸ تا ۱۸ خرداد در فرهنگ‌سرای امام برگزار می‌شود. 

نمایشگاه عکس «خورشید جماران» با نمایش ۲۰ عکس تاریخی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سنگر مبارزه و قیام، دوران جوانی، اوج گیری انقلاب اسلامی و قیام مردم، هجرت امام خمینی(ره)، بازگشت امام خمینی(ره)، دیدار با شخصیت‌های مختلف و ارتحال ملکوتی  امام خمینی(ره) است. 

نمایشگاه کتاب «جماران در سوگ» با نمایش، معرفی و فروش کتاب‌ با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با تفکرات، آرمان‌ها و کتاب‌های امام خمینی(ره)، توزیع فلش کارت‌های کلمات قصار امام خمینی(ره)  و توزیع وصیت‌نامه امام با عنوان هدیه ای از امام(ره) و اردو فرهنگی و دیدار از بیت امام(ره) از دیگر بخش‌های این برنامه است.

نمایشگاه عکس «نیمه خرداد» نیز با نمایش ۳۰ عکس از زندگی امام خمینی (ره) با مشارکت فرهنگ‌سرای امام(ره) در فرهنگ‌سرای امید برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور و اطلاعات بیشتر از ویژه برنامه «ایران در سوگ» می‌توانند ۸ تا ۱۸ خرداد ساعت ۱۰ تا ۱۷ به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر، بعد از سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند.
نظر شما