جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
با حضور شهیندخت خوارزمی برگزار می‌شود:
سومین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع «فناوری‌های گسست آفرین و سرنوشت انسان»، یکشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۶ با حضور دکتر شهیندخت خوارزمی استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
سومین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری»، طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه  فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه است. در این نشست شهین دخت خوارزمی  استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک و همایون شهریاری دکترای ژنتیک به سخنرانی با موضوع «فناوری‌های گسست آفرین و سرنوشت انسان» می‌پردازند.

سیر تحول فناوری، معرفی مهم‌ترین فناوری‌های گسست آفرین، قابلیت‌های مغز و ساختار ژنتیک انسان و سرنوشت انسان و پرسش‌هایش؟، از مهم‌ترین محورهایی است که  در این برنامه به آنها پرداخته می‌شود.

دکتر شهین دخت خوارزمی دارای مدرک دکترای روانشناسی و ارتباطات و مترجم کتاب مشهور موج سوم و جابجایی در قدرت از آثار الوین تافلر است. وی در سال ۱۳۸۹ و در چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک به عنوان استاد پیشگام در روابط عمومی الکترونیک شناخته شد و تمبر یادبود چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک با تصویر ایشان منتشر شد.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان به ایوند مراجعه کنند. 

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری واقع‌شده است.  
برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرید.    
نظر شما