جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۱۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
نشست تخصصی «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «انتقام جویان» دوشنبه ۲۷ خرداد در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
نمایش و نقد «انتقام جویان» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انتقام‌جویان (Avengers: Infinity War) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برادران روسو و نویسندگی کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است که در نشست تخصصی «یک فیلم، یک نقد» با دوبله فارسی نمایش داده و با حضور سامان قلیچ خانی و محمدرضا فهمیزی نقد و بررسی می‌شود.  
 
انتقام‌جویان در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ در ایالات متحده اکران شد. فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرد و در زمینه‌های اجرای تیم بازیگری، جلوه‌های ویژه، توازن احساسی موجود در فیلم و صحنه‌های اکشن ستایش شد. البته بعضی از منتقدین نسبت به فیلم نظر منفی داشتند و به خصوص زمان بسیار طولانی آن را جزو نقاط ضعف فیلم دانستند.
 
از بازیگران این فیلم می‌توان به رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ و دان چیدل اشاره کرد.
 
در خلاصه این فیلم آمده است: تانوس بعد از به دست آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه (کال اوبسیدین. ایبانی ماو. پروکسیما میدنایت و کوروس گلایو) جلوی سفینه بازماندگان آزگارد را می‌گیرد. تور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند جلوی تانوس را بگیرند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند.
 
نشست «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «انتقام جویان» با مشارکت استودیو هونامیک دوشنبه ۲۷ خرداد ماه ساعت ۱۷در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.
نظر شما