پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
فرهنگ‌سرای فردوس همایش «کارآفرینی اینترنتی» را به منظور آشنایی با کسب و کار در فضای مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس همایش «کارآفرینی اینترنتی» را به منظور آشنایی با کسب و کار در فضای مجازی برگزار می‌کند. این همایش به منظور آشنایی علاقه‌مندان با چگونگی استفاده صحیح از فضای مجازی در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل و همچنین معرفی راهکارهای اصولی راه‌اندازی کسب و کار در این فضا، روز سه‌شنبه ۱۱ تیرماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

مهندس علی مهام کارشناس تجارت الکترونیک و سخنران این همایش، به مباحثی چون: درک صحیح و درست از اینترنت و اینکه آیا افراد به این مهارت نیاز دارند؟ و نیز چگونگی شراکت رسمی با گوگل و کسب درآمد از آن می‌پردازد و هر یک از موارد را تشریح می‌کند.

علی مهام دانش‌آموخته رشته تجارت الکترونیک، مدرس برنامه‌نویسی در مدرسه بین‌المللی international islamic Montessori brainy bunch  و صاحب‌امتیاز سایت www.ekbatan7.ir است و ۶ سال سابقه فعالیت در تحلیل تکنیکال بازار بورس بین‌المللی را دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش رایگان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ (داخلی ۱۳۳) تماس بگیرند. 
نظر شما