جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
اردوی یکروزه «دختر بابا» بر اساس نقش مهم پدر در زندگی دختران به همت فرهنگ‌سرای امام(ره) روز جمعه ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود.
اردوی یک روزه «دختر بابا» در فرهنگ‌سرای امامبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه «دختر بابا» با هدف بالا بردن کیفیت رابطه دختر و پدر و آموزش نقش یک دختر در سبک زندگی اسلامی ایرانی در قالب اردوی یک‌روزه ویژه دختران ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود. 

برگزاری برنامه‌های بانشاط و سرگرمی و برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی از بخش‌های این برنامه است و با رقابت بین گروه‌های مختلف، در پایان اردو به ۱۰ دختر و پدری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، نشان پدر و دختر موفق اهدا می‌شود. این برنامه از ۲۰ تیر تا ۹ شهریور ماه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود. 

نخستین اجرای این برنامه روز جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ۸ تا ۱۸ در فرهنگ‌سرای امام(ره) که دبیر برگزاری این ویژه برنامه است، برگزار می‌شود. 

کارگاه ارتباط موثر دختران و پدران با حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی در کنار بازی‌های گروهی چون فوتبال دستی، تیراندازی، هفت سنگ، الوار، طناب کشی، پینت بال، اسم فامیل و... از بخش‌های دیگر این برنامه است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این اردو می‌توانند در نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرا به محل سکونت خود نام‌نویسی کنند.

فرهنگسرای امام(ره) در میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر، بعد از سه راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی واقع شده است.
نظر شما