جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۴۴۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های قرار کتابخوانی با خوانش کتاب «طهرون،خاطرات آقاجان و قصه‌های کوتاه» چهارشنبه دوم مرداد در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «قرار کتابخوانی» با خوانش کتاب «طهرون،خاطرات آقاجان و قصه‌های کوتاه» چهارشنبه دوم مرداد در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.

کتاب «طهرون،خاطرات آقاجان و قصه‌های کوتاه» پنجمین تالیف پیمان شیخی و دومین کتاب داستان این نویسنده محسوب می‌شود که از طریق انتشارات نشر غنچه منتشر شده است.

این کتاب شامل بیست و چهار داستان کوتاه است که با استفاده از شیوه خاطره‌نویسی نگارش شده و قصه‌های آن به هشتاد سال گذشته تبریز و تهران بازگشته و تا به امروز ادامه دارد. داستان‌هایی حقیقی که امید و امیدواری بن‌مایه همگی آنهاست.

کتاب «طهرون،خاطرات آقاجان و قصه‌های کوتاه» توسط حسین کشتی طراحی جلد و صفحه‌آرایی شده و در هشتاد و هشت صفحه در دسترس علاقه‌مندان به مطالعه قرار گرفته است.

در این برنامه که با اجرای فاطمه محمدی است پیمان شیخی به خوانش کتاب «طهرون،خاطرات آقاجان و قصه‌های کوتاه» می‌پردازد.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند روز چهارشنبه دوم مرداد ساعت ۱۷ به کتابخانه اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند.

نظر شما