يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۵۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار چاپ دستی بانوان هنرمند را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار چاپ دستی بانوان هنرمند را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه گروهی شامل ۳۰ تابلو از آثار چاپ دستی با تکنیک لینولئوم به سرپرستی آذرمیدخت فتاحی روز پنجشنبه ۱۰ مردادماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا ۱۷ مردادماه پذیرای علاقه‌مندان گرافیک و هنردوستان است.

آذرمیدخت فتاحی از سال ۱۳۷۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و مربیگری کودک و نوجوان در آموزشگاه‌های هنری کرمانشاه در سال ۱۳۷۹، همکاری با آموزش و پرورش در رشته گرافیک و فعالیت در شرکت تبلیغاتی آرا در کرمانشاه سال ۱۳۸۱، تدریس در دانشکده فنی حرفه‌ای دخترانه دانشگاه شریعتی و تدریس در دانشکده هنر و معماری پارس از سال ۱۳۹۶، بالغ بر ۱۸ سال سابقه تدریس در رشته گرافیک در هنرستان نمونه دخترانه در کرمانشاه و تهران و همکاری با صدا و سیمای کرمانشاه، در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد.

اسامی بانوان شرکت‌کننده در این نمایشگاه عبارت‌اند از: فاطمه رحیمی، آزیتا ندیمی زاده، عاطفه نبوی، فاطمه گرجیان، فائزه نکوئی، نگین موسیوند، ساحل میرزا یعقوبی، مائده محمدی، مهسا حاجی‌خانی و نیکوسادات کاظم دربندی.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۷ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما