جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
نگارخانه آفرینش نور مجموعه‌ای از عکس‌های گروه هنری کیانا را در قالب نمایشگاه عکس «ویزور۳» به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی عکس «ویزور۳» شامل عکس‌های جمعی از عکاسان جوان گروه هنری کیانا به سرپرستی کیاندخت صادقی‌یام در مجتمع فرهنگی هنری نور است که شنبه ۱۹ مردادماه در نگارخانه آفرینش نور گشایش می‌یابد و تا پایان این ماه پذیرای علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

این نمایشگاه گروهی تا کنون دو بار در نگارخانه صبا و نگارخانه فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار شده و با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است.

طبیعت، معضلات اجتماعی، بناهای تاریخی و... موضوع عکس‌های این نمایشگاه است و نام هنرمندان عبارت‌اند از: آیدا طالب‌پور، دلارام بیان‌زاده، آزاد مشیری، امیر ناصرخانی، ناهید نصیرزاده، فؤاد زارع، محسن فروغی‌فر، آریا پسیان‌زاده، کیمیا جهانگیری، زهرا سلیمی، پیام احمدی کاشانی، مرتضی اخ‌نیا، پیام شیرزادی، حسین خرمشاهی، لاله پورکلباسی، فاطمه پورمعصوم، زهره نوری‌زاده، علی سجادی و سید طاها نجفی.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۱ مردادماه به نگارخانه آفرینش نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما