جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
محفل ادبی «ترنم یاس» با معرفی مجموعه شعر«ایزوله‌ی معکوس» با حضور محمدعلی بهمنی، سعید بیابانکی و امید صباغ‌نو در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ترنم یاس» با حضور شاعران برجسته و علاقه‌مندان به شعر و ادب، روز دوشنبه چهارم شهریور ساعت ۱۷ با معرفی و نقد و بررسی مجموعه شعر «ایزوله‌ی معکوس» اثر مهکامه فاموری به همت خانه فرهنگ آیه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

در این نشست ادبی که شهلا اسماعیلی مدیریت آن را بر عهده دارد، شاعران برجسته کشور از جمله محمدعلی بهمنی، سعید بیابانکی، امید صباغ نو، هما سعادت و دیگر شاعران نام آشنا حضور خواهند داشت و علاوه بر شعرخوانی به نقد و بررسی تازه‌ترین اثر مهکامه فاموری خواهند پرداخت.

مجموعه شعر «ایزوله‌ی معکوس» که در سبک‌های مختلف ادبی از جمله ترانه، سپید، غزل، رباعی و ... سروده شده، توسط انتشارات ایجاز به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44633433(خانه فرهنگ آیه) تماس بگیرند.
نظر شما