جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۰۴۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی شعر «نهال» با حضور حامد عسگری، ارمغان بهداروند، غلامرضا طریقی، ابراهیم اسماعیلی و جمعی از شاعران جوان در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی شعر «نهال» در فرهنگ‌سرای مهربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیرناصر مرادیان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۹ و رییس فرهنگ‌سرای مهر از برگزاری اختتامیه جشنواره شعر نهال خبر داد و گفت: جشنواره ادبی شعر نهال با هدف شناسایی و ایجاد انگیزه در شاعرانی که به تازگی قدم بر عرصه شعر و ادب فارسی گذاشته‌اند برگزار شد. در این جشنواره که در دو بخش شعر کلاسیک با موضوع آزاد و بخش ویژه با موضوع انقلاب اسلامی برگزار شد؛ بنا داشتیم تا با نگاه ویژه به آرمان‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قدم‌های موثری در ترویج فرهنگ انقلابی‌ برداریم.

مرادیان ادامه داد: آیین اختتامیه نخستین جشنواره شعر «نهال» با دریافت بیش از ۸۰۰ اثر روز یکشنبه سی و یکم شهریورماه با حضور شاعران برجسته کشور و داوران جشنواره و نفرات برگزیده برگزار خواهد شد. همچنین در این برنامه قرارداد چاپ آثار نفرات برگزیده در بخش آزاد با انتشارات نظری به انجام رسیده و جوایز و تندیس جشنواره به نفرات برگزیده تقدیم خواهد شد.

رییس فرهنگ‌سرای مهر در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حضور نوجوانان گفت: در این جشنواره تعدادی از کودکان و نوجوانان اشعار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. این آثار شرایط حضور در بخش نهایی جشنواره را نیافتند اما به نظر می‌رسد توجه به این استعدادها می‌تواند بخشی از وظایف این جشنواره در سال‌های آینده باشد.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی شعر «نهال» یکشنبه سی و یکم شهریورماه ساعت ۱۷ با حضور حامد عسگری، ارمغان بهداروند، غلامرضا طریقی، ابراهیم اسماعیلی و جمعی از شاعران جوان در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این آیین می‌توانند به نشانی اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه کنند.
نظر شما