جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
نمایش کودک «خرمشیر» به کارگردانی علیرضا خمسه تا ۱۰ آبان‌ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
نمایش «خرمشیر» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش کودک و نوجوان «خرمشیر» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آن‌ها، از سه‌شنبه ۱۰ مهر به مدت یک‌ماه همه روزه (به جز ایام سوگواری) ساعت ۱۸:۳۰ و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدکودک‌ها در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
 
داستان نمایش «خرمشیر» به نویسندگی جواد ذوالفقاری و شادی پورمهدی و کارگردانی علیرضا خمسه، درباره خری است که با زرنگی از دست صاحبش فرار می‌کند و به جنگل رفته و در آنجا با شیری آشنا می‌شود که تا بحال خر ندیده و از ترس خورده شدن جای خود را با خر عوض می‌کند و در ادامه ماجراهایی اتفاق می‌افتد...

بازیگران این نمایش عبارتند از علیرضا خمسه، محسن بان ور، سعید شاملو و مهرناز اکبری که سحر پورفرج سرپرستی گروه نمایش را بر عهده دارد و امیررضا میراحمدی دستیار کارگردان آن است.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره‌ 44081039 تماس بگیرند. 
نظر شما