جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۲۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
مستند «بانو» با روایت ثریا قاسمی از زندگی عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی، چهارشنبه ۱۰ مهر در باشگاه مستند فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،مستند «بانو» به نویسندگی و کارگردانی محمد حبیبی‌منصور و روایت ثریا قاسمی، چهارشنبه ۱۰ مهر ساعت ۱۶ در باشگاه مستند فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نمایش در می‌آید.

مستند «بانو» روایتی از داستان زندگی عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی از زنان تاثیرگذار اهواز است. این مستند ۸۲ دقیقه‌ای با روایت ثریا قاسمی، زندگی پرفراز و نشیب زنی که خودش و اعضای خانواده او از جمله همسر و سه فرزندش هرکدام به نوعی با جنگ در ارتباط هستند، را به تصویر می‌کشد.

از جمله عوامل این مستند می‌توان به ثریا قاسمی(راوی)، محمدرضا اکبری تدوینگر، روح‌الله جوانی مدیر تصویربرداری و سیدمصطفی‌لسانی مدیر تولید اشاره کرد. محمد حبیبی منصور کارگردان، مستند ساز و تهیه کننده و نویسنده است. او کارگردانی چند فیلم مستند از جمله؛ معلم، داستان آینده و مرثیه سرود را بر عهده داشته است. این مستند به همت واحد مستند دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده است.

فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55408657 تماس بگیرید.
نظر شما