شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
نمایشگاه گروهی منبت با عنوان «آوای چوب» به سرپرستی سمیه مشایخی عصر یکشنبه ۲۸ مهرماه در نگارخانه سرو افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی منبت با عنوان «آوای چوب» به سرپرستی سمیه مشایخی با نامیش ۳۵ اثر عصر یکشنبه ۲۸ مهرماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو افتتاح شد و به مدت دو هفته به جز ایام تعطیل پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است. 

دنیا مقدم، مائده آقازاده، مهسا باقریان، خشایار جنتی، آزاده فرهنگی، مسعود رحمتی، حسین حسینی، مهشید خسروآبادی، امیرحسین محمودی و علی حسن خداپناه هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

در کنار این نمایشگاه که تا روز چهارشنبه هشتم آبان ادامه خواهد داشت، کارگاه آموزشی منبت نیز توسط خشایار جنتی استاد منبت ریز قلم و حروف و مشبک ظریف چهارشنبه یکم آبان ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه سرو برگزار می‌شود. 

سمیه مشایخی متولد ۱۳۵۹ دارای مدرک درجه یک هنری (معادل دکترا) در رشته مشبک منبت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدرس دانشگاه الزهرا(س) است. او برگزیده اول در جشنواره‌های رضوی اصفهان، نمایشگاه بین‌المللی قرآن، یازدهمین دوسالانه نگاره‌های چوبی، نمایشگاه نماز در آیینه میراث فرهنگی تهران و موزه ملی و کارآفرین برتر استان البرز است. مشایخی همچنین سابقه برگزاری چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در ایران، ترکیه، چین و ایتالیا را دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا هشتم آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 

نظر شما