جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۷۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
اولین دورهمی «ساختمان سبز هوشمند»، با حضور برخی از شرکت‌های فعال در حوزه هوشمند سازی و ساختمان سبز، پنجشنبه ۷ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
نشست «ساختمان سبز هوشمند» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شرکت‌کنندگان در این دورهمی ضمن ارائه دستاوردهای خود در بخش نمایشگاهی این برنامه به ارائه آنها و نیز اعلام نیازهای خود  می بپردازند.

صنعت ساختمان‌سازی تأثیرات زیادی بروی محیط‌زیست، اقتصاد، سلامتی و بهره‌وری ساکنان دارد، با توجه به پیشرفت‌های اخیر در صنعت ساختمان‌سازی اکنون فناوری و دانش لازم برای طراحان، سازندگان، بهره‌برداران و مالکان فراهم شده است تا بتوانند با ساخت ساختمان‌های سبز و مدیریت هوشمند آنها بهترین بهره‌وری اقتصادی و زیست‌محیطی را داشته باشند. ساختمان سبز فرایندی است برای احداث ساختمان‌های سازگار با محیط‌زیست و حفظ انرژی است.

کانون شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برای آگاهی بخشی به سازندگان، بهره‌برداران و مالکان صنعت ساختمان با فناوری‌های نوین این حوزه؛ از این پس نشست‌هایی را ترتیب می‌دهد که از یکسو در فضایی دوستانه امکان معرفی برای تولیدکنندگان داخلی و کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ‌ها) این فناوری‌ها و نیازمندی‌های آنها ایجاد شود و  از سوی دیگر سرمایه‌گذاران، سازندگان و مالکان صنعت ساختمان ضمن آشنایی با فناوری‌های جدید امکان برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان این فناوری‌ها را نیز می‌یابند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند پنجشنبه ۷ آذرماه ساعت ۱۰ صبح به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند.
نظر شما