چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
هشت دوره جدید آموزشی به شبکه آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزوده شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در راستای به‌روزرسانی شبکه آموزش سازمان فرهنگی هنری و همچنین توجه به نیاز مخاطبان در سرتاسر شهر تهران، هشت دوره جدید آموزشی طراحی و تدوین و به شبکه آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزوده شد. 

بخشی از این دوره‌ها با توجه به درخواست کارشناسان، پژوهشگران و متخصصان حوزه مربوطه و بخشی دیگر با توجه به درخواست مخاطبان در مناطق ۲۲ گانه انتخاب شده است که پس از طراحی کاربرگ های مربوط  و برنامه‌ریزی در خصوص روز و ساعت تشکیل کلاس‌ها، شهریه و مدرسان هر کدام در واحدهای آموزشی مناطق و همچنین سامانه یکپارچه آموزش سازمان (سینا) قرار داده می‌شود.

در همین راستا در عرصه مهارت‌های عمومی و عملی گروه رایانه با زیرگروه «برنامه‌نویسی»، «مبانی طراحی بازی»، «مبانی فنی بازی‌سازی»، «مبانی هنر بازی‌سازی» و در زیرگروه آموزش‌های گروه کودکان دوره‌های «خانه‌های بازی»، «اسباب‌بازی» و «گلدونه» و همچنین در عرصه دین و اخلاق زیرگروه تاریخ دوره‌های «تاریخ ایران باستان» به دوره‌های آموزشی مناطق افزوده شده است.

این دوره‌ها به صورت یکپارچه در مناطق ۲۲ گانه زیر نظر سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به منظور آشنایی بیشتر با این دوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن: ۸۸۴۳۳۷۲۰ داخلی ۷۵۳۳ واحد طراحی و برنامه‌ریزی مرکز مطالعات و آموزش تماس گرفته و یا به صورت حضوری به واحد آموزش فرهنگ‌سراها در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه کنند.
نظر شما