شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۲۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود
فرهنگ سرای فناوری اطلاعات در راستای آموزش و توانمند سازی کودکان کارگاه آموزشی « سواد مالی به کودکان» ویژه گروه سنی 5 تا 6 سال را برگزار می کند.
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،، در این کارگاه که دوشنبه 7 بهمن ساعت 10 برگزار می شود، فائزه رودی متخصص سواد مالی کودکان به آموزش سواد مالی به کودکان در قالب قصه گویی بر اساس کتاب « از من کلاه بخرید» می پردازد.

در این جلسه دو مفهوم نیاز و خواسته به کودکان آموزش داده می‌شود.  آشنا کردن کودکان با پول، نحوه خرج کردن آن، آموزش فرهنگ پس انداز کردن و کسب درآمد از محورهای این برنامه است. 

سواد مالی به کودکان می‌آموزد چرا و چطور پس‌انداز کنند. چگونه با سرمایه‌گذاری، هم ارزش پول‌شان را حفظ کنند و هم با راه‌های درست کسب پول و درآمد آشنا شوند، از کودکی به کارآفرینی و ارزش‌آفرینی بپردازند، با محدود بودن پول و نامحدود بودن خواسته‌ها آشنا شوند.

این کارگاه‌ فرصت مناسبی برای آشنایی با موضوع سواد مالی، داستان‌های این حوزه و همچنین آموزش مالی کودکان در سنین پایین است.

علاقمندان می توانند برای شرکت کودکان خود در این کارگاه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرا ، آموزش ، کودکان
نظر شما