پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۳۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
نمایش «اهورا و غول جزیره اشک» به نویسندگی و کارگردانی پریوش کامیار روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «اهورا و غول جزیره اشک» به نویسندگی و کارگردانی پریوش کامیار روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۷ در خانه فرهنگ فدک منطقه ۸ روی صحنه می‌رود. 

گوزن زرد ایرانی که در جزیره اشک در میانه دریاچه ارومیه نگهداری می‌شود، مورد حمایت و احترام اهالی این جزیره است. روزی غول جزیره دور از چشم همه گوزن را با خود می‌برد و اتفاقات جالبی رقم می‌خورد.

پریوش کامیار نویسنده و کارگردان، نعیم بختیاری تهیه‌کننده، ارغوان حمیسی موسیقی، شمسی شمس‌الدین چکامه و نوشین نشاط، نادیا و نعیم محبوبی، سهیل اکبری و نعیم بختیاری بازیگران و عوامل این نمایش هستند. همچنین بازیگران خردسال نکیسا بختیاری و عارفه نوریان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش می‌توانند به خانه فرهنگ فدک به نشانی میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، کوچه فدک، بوستان فدک مراجعه کنند و شماره تلفن ۷۷۸۱۳۰۰۲ برای هماهنگی و رزرو مهدهای کودک و مدارس اعلام می‌شود.

نظر شما