پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
همزمان با چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همایش «رهروان انقلاب» روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه با سخنرانی فروغ نیلچی‌زاده با حضور خانواده شهدای انقلاب و بانوان انقلابی و بسیجی دارالشهدای تهران به همت فرهنگ‌سرای شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایش بانوان بسیجی و ولایی منطقه ۱۷ با عنوان «رهروان انقلاب» به همت فرهنگ‌سرای شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی فروغ نیلچی‌زاده، تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و بخش‌های متنوع فرهنگی هنری از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار می‌شود.

در این مراسم فیلم منتخب جشنواره فیلم عمار سال ۱۳۹۷ نیز به نمایش در می‌آید و علاوه بر آن ایستگاه‌های فرهنگی هنری از جمله ایستگاه محصولات تجسمی و دستی، ایستگاه کودک، ایستگاه کتاب و... نیز دایر خواهد بود.

این برنامه با مشارکت سپاه ناحیه حبیب ابن مظاهر، حوزه مقاومت بسیج ۲۵۲ طه و خانه قرآن بهاران روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم می‌توانند به نشانی میدان ابوذر، انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۳۱۱۱۹ تماس بگیرند.

نظر شما