جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
نمایشگاه خوشنویسی «محض جانان» آثار هنرجویان میثم سلطانی از ٢٧ بهمن ماه تا دوم اسفندماه در نگارخانه شماره یک و دوی فرهنگ‌سرای ملل برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه خوشنویسی «محض جانان» آثار هنرجویان میثم سلطانی از ٢٧ بهمن ماه تا دوم اسفندماه در نگارخانه شماره یک و دوی فرهنگ‌سرای ملل برپاست. در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر خوشنویسی با تکنیک خط شکسته‌نستعلیق با مضامین قرآنی و ادبی به نمایش گذاشته شده است.

در نمایشگاه خوشنویسی «محضِ جانان» آثاری از هنرمندان فاطمه آبیار، مریم بابایی، محمد تنها، محمد جعفریان، حسن حجتی، سعید حدادیان، پروین حسینی، مریم ذوالقدر، مسعود رضایی، مازیار زند، مهدی سرایی، منصوره شیروانی، مرجان صادقی، زهرا علی نژاد، مجتبی فائدی، مینا قنبری، فاطمه مرادی، علی مردانی، شهرام مطلبی و گوهر همایی و همچنین استاد مجتبی ملک‌زاده به نمایش گذاشته شده است.

در بخش جنبی این نمایشگاه نیز روز پنجشنبه یکم اسفندماه ورک‌شاپ خوشنویسی با حضور میثم سلطانی، جمعی از استادان و علاقه‌مندان به این هنر از ساعت ۱۴ در نگارخانه ملل برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ٩ تا ١٩ به نشانی بزرگراه آیت‌الله صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی melal.farhangsara.ir مراجعه کنند. 

نظر شما