چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری «اسراییل پوشالی» به مناسبت روز قدس با استفاده از فضای مجازی و انتشار در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی رییس فرهنگ‌سرای خاتم با اشاره به نامگذاری بسته فرهنگی «اسراییل پوشالی» با توجه به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افول زودهنگام اسراییل، گفت:  فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به مناسبت روز قدس هشت ویژه‌برنامه فرهنگی هنری را از ۳۰ اردیبهشت تا دوم خرداد برگزار می‌کند.

وی در توضیح این برنامه‌ها بیان کرد: در ویژه برنامه رادیو انتفاضه پادکست‌های صوتی از رهبران مقاومت تولید شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، همچنین در برنامه مقاومت آنلاین فیلم‌هایی از طریق شبکه مجازی درحوزه شعارهای مربوط به روز قدس توسط مردم و خانواده‌ها ارسال می‌شود.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ افزود: همچنین فلسطین آباد شامل برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان است که طی آن علاقه‌مندان نقاشی فلسطین آباد و آزاد همراه با بازی و شادی کودکان شاد فلسطینی را ترسیم می‌کنند.

وی با اشاره به تهیه پوستر و فتوکلیپ در باره نهضت مقاومت اسلامی فلسطین گفت: برنامه القدس لنا عنوان پنج پوستر تهیه شده از بیانات حضرت امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و رهبران جبهه مقاومت اسلامی و صبح  قریب نیز شامل پنج پوستر از اشعار حوزه مقاومت اسلامی است، همچنین شمارش معکوس عنوان دو فتوکلیپ از بیانات رهبر انقلاب اسلامی و رهبران جبهه مقاومت است مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

موسوی با اشاره به برگزاری برنامه «برگی از دفتر تاریخ فلسطین» گفت: این برنامه شامل پویش کتابخوانی و معرفی کتب برگزیده مربوط به  فلسطین و غزه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگی هنری «اسراییل پوشالی» می‌توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.         

نظر شما