پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۹۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
دومین نمایشگاه صنعت موسیقی تیرماه امسال در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تهران برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از ایرنا، دومین نمایشگاه صنعت موسیقی با در برگرفتن گروه‌های کالایی شامل تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر گروه ترنج و مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: به دنبال برگزاری موفقیت آمیز نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی ماه سال گذشته برگزارشد، برنامه‌ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه امسال و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تهران برگزار می‌شود

وی در رابطه با انتخاب زمان نمایشگاه بیان کرد: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی تاثیر نخواهد بود.

ذکایی افزود: علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه و رزرو غرفه می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاع‌رسانی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۳۳۰۲۴۸ تماس بگیرند.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از چهارم تا هفتم تیر از ساعت ۱۴ تا۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: ایرنا
نظر شما