سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
فرهنگ‌سرای اندیشه برای ساماندهی دقیق کلاس‌های آموزشی خود سامانه جدیدی را راه‌اندازی کرده است تا هنرجویان با ثبت‌نام در آن از خدمات ویژه‌ای برخوردار شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «فرهنگ و هنر»،، شیوع بیماری کرونا در کشور سبب شد کلاس‌های آموزشی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران تعطیل شود و بسیاری از هنرجویان فرصت حضور در کلاس‌های حضوری را از دست بدهند. با این حال، فرهنگ‌سراها شروع به برگزاری کلاس‌های آموزشی خود در فضای مجازی و به ویژه صفحه اینستاگرامی خود کردند.

حال با گذشت چندماه از شیوع کرونا و برگزاری کلاس‌های آموزشی در فضای مجازی، فرهنگ‌سرای اندیشه تمهیدات ویژه‌ای را برای ادامه این کلاس‌ها اندیشیده است.

فرهنگ‌سرای اندیشه یکی از مراکز مهم فرهنگی آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که دوره‌های آموزشی مختلفی را در موضوعات متنوع با حضور جمع زیادی از هنرجویان برگزار می‌کند. این فرهنگ‌سرا برای ساماندهی برگزاری کلاس‌های آنلاین خود و رعایت حقوق استاد و هنرجو تصمیم گرفته است پلتفرم جدید برگزاری کلاس در فضای مجازی را برای اولین بار رونمایی کند. 

این پلتفرم با مشارکت شرکت رهپویان دانش و اندیشه راه‌اندازی شده است تا از این پس کلاس‌های آموزشی فرهنگ‌سرای اندیشه در فضای مجازی به صورت دقیق ساماندهی شود. بدین ترتیب با ثبت‌نام در سامانه سینای مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مخاطبان می‌توانند از کلاس‌هایی که به صورت مجازی تعریف شده است، استفاده کنند.

شیوه ثبت‌نام در کلاس‌ها بدین صورت است که هنرجویان با مراجعه به سایت edu.farhangihonari.ir، انتخاب دوره موردنظر خود و پرداخت هزینه، نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی دریافت خواهند کرد که با وارد کردن آن در سایت رهپویان دانش و اندیشه اجازه حضور در کلاس را پیدا می‌کنند.  

برگزاری کلاس‌ها بدین شیوه کمک خواهد کرد تا مخاطبینی که به دلایل متعدد نظیر دوری راه، زمان نامناسب کلاس و ... نمی‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند، به صورت مجازی از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است دوره‌های آموزشی جدید فرهنگ‌سرای اندیشه با این شیوه از خردادماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، فراخوان شرکت در این دوره‌ها بدین وسلیه منتشر شده و لیست کلاس‌ها متعاقبا اعلام می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت Andisheamoozesh.ir اطلاعات بیشتری از برگزاری کلاس‌های فرهنگ‌سرای اندیشه در فضای مجازی کسب کنند.

 
نظر شما