جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کتابخانه و دارالقرآن بهاران، با حضور مدیران و مسئولان شهری و خانواده‌های شهدا و همچنین خانواده شهید طارمی، به نام شهید هادی طارمی و شهید ابومهدی المهندس مزین می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر، با توجه تغییر نام فرهنگ‌سرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دی ماه سال 1398 مقرر شد، کتابخانه و دارالقران بهاران نیز به نام همرزمان حاج قاسم تغییر پیدا کند. این مراسم سه‌شنبه ۲۰ خرداد ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. 

محمد سعادت رییس فرهنگ‌سرای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با شهادت ابومهدی المهندس و هادی طارمی از همرزمان حاج قاسم که در عملیات تروریستی ارتش آمریکا در بغداد به شهادت رسیدند و مدنظر قرار گرفتن رسالت این فرهنگ‌سرا با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، همراستا با این موضوع با حضور خانواده شهید طارمی و طی برگزاری مراسمی، عناوین دو مرکز فرهنگی منطقه ۱۷ به نام‌های این شهدا مزین خواهد شد.

پس از برگزاری مراسم اولیه همراه با سخنرانی سردار امامقلی رییس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت، اجرای روایتگری دوران دفاع مقدس و دفاع از حرمین، اجرای سرود دانش آموزی، با حضور مسئولان، مدیران شهری، شهروندان انقلابی دارالشهدای تهران و خانواده شهدا از تابلوهای سردر مراکز رونمایی خواهد شد.

این مراسم به همت فرهنگ‌سرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق ۱۹-۱۶، شهرداری منطقه ۱۷، سپاه ناحیه مقاومت بسیج حبیب‌ابن مظاهر(ع)، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و کنگره شهدای ۴۰۰۰ شهید دارالشهدای تهران و سایر نهادهای فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی واقع در انتهای خیابان سجاد جنوبی- میدان بهاران – بوستان بهاران مراجعه کنند و با شماره تلفن 66231119 تماس بگیرید.
نظر شما