جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۲۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
فرهنگ‌سرای اخلاق در هفته عفاف و حجاب با تولید محصولات فرهنگی تحت عناوین در پناه حجاب، قیام غریب ، گوهر ناب، دُر پنهان و... به ترویج و نشر معارف حجاب برای مردم اقدام کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرضیه خسروی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق درباره برنامه‌های این فرهنگ‌سرا به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های فرهنگ‌سرای اخلاق با هدف کمک به نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در فضای مجازی برگزار می‌شود. برنامه‌های تولیدی با شعار «در پناه حجاب» در قالب‌های مختلف فتوکلیپ، اینفوگرافیک، فلش کارت مجازی و ویدئوکلیپ تدوین شده‌اند.

وی ادامه داد: «قیام غریب» شامل مروری بر واقعه مسجد گوهرشاد مشهد، «آیینه بی غبار خوبی‌ها» با معرفی کتاب «پوشش اسلامی؛ چالش‌ها و راهکارها» نوشته حسن بنیانیان، «گوهر ناب» نمایشگاه مجازی عکس با موضوع حجاب، «دُر پنهان» گزیده‌ای از بیانات امام خمینی(ره) پیرامون عفاف و حجاب و «گوهر زیبایی» مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب از جمله برنامه‌های فرهنگ‌سرای اخلاق در هفته عفاف و حجاب است. 

رییس فرهنگ‌سرای اخلاق افزود: تولید مجموعه فلش کارت مجازی «بوی خوش یاس» با رویکرد تشویق دختران به حجاب، «نقش صدف» با آموزش مجازی نقاشی روی پارچه برای توانمندسازی بانوان علاقه‌مند، «در پناه حجاب» شامل بازگویی علاقه‌مندی دختران نوجوان به داشتن حجاب، «مروارید در صدف» عکس نوشته‌هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی حضرت زهرا(س) و «حجاب؛ تاج بندگی» تولید اینفوگرافیک آیات قرآن و روایات اسلامی پیرامون حجاب اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب فرهنگ‌سراست.

این محصولات فرهنگی در طول هفته عفاف و حجاب از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی @akhlagh.farhangsara و همچنین کانال آپارات این فرهنگ‌سرا به نشانی farhangsara_akhlagh منتشر می‌شود. 
نظر شما