جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
سردبیر سابق تهران تایمز، با انتقاد از رسانه‌های فارسی زبان که غرب را مدینه فاضله نشان می‌دهند، گفت: آنها یک تصویرسازی دروغین از جوامع غربی در دل جوانان ایرانی ترسیم کرده‌اند.
رسانه‌های فارسی زبان تصویری دروغین از زندگی غربی نشان می‌دهندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمد قادری تحلیل گر رسانه در برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفت‌وگو با اشاره به کارکرد مخرب رسانه های دنیای غرب علیه جوانان کشورمان اظهار کرد: می خواهند سرمایه اجتماعی موجود در کشور را به سمت منفی سوق دهند.

این تحلیلگر حوزه رسانه ادامه داد: آنها طی این سال‌ها به این نتیجه رسیدند که ساز و کار حکومت در ایران به نقطه ثبات رسیده و مقبولیت آن به حدی است که بتوان از آن به عنوان یک نظام باثبات یاد کرد.

وی بیان کرد: در همین چارچوب این رسانه ها استراتژی تضعیف از درون را پیش گرفته اند و می خواهند سرمایه اجتماعی نظام را از بین برده و مردم را به رأس حاکمیت بی اعتماد کنند.

سردبیر سابق نشریه انگلیسی زبان "تهران تایمز" اضافه کرد: رسانه های غربی یک مدینه فاضله از غرب به معنای عام  کلمه در ذهن جوانان ایجاد کرده و دائم این پیام را به مردم ما می‌دهند که باید به خواسته های ماتن بدهید و دست از رفتار خود بردارید.

قادری با انتقاد به سبک زندگی غربی که توسط رسانه های فارسی زبان ترویج داده می شود، افزود: این رسانه ها می گویند در کشورهای غربی یک زندگی رویایی در انتظار شما است و در واقع آنها یک تصویر سازی دروغین از جوامع غربی در دل جوانان ایرانی ترسیم کرده‌اند.

برچسب ها: رسانه
نظر شما