شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۱۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
ویژه‌برنامه «مائده غدیر» و توزیع ۱۴هزار غذا با هدف احیای سنت اطعام غدیر، در دو روز ۱۷ و ۱۸ مرداد در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
«مائده غدیر» با توزیع ۱۴ هزار غذا در میدان آیینی امام حسین(ع)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «مائده غدیر» به مناسبت عید سعید غدیر با هدف احیای سنت اطعام غدیر و ترویج فرهنگ نذر و اطعام مستمندان، جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه «مائده غدیر» در دو روز جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد برگزار می‌شود. این برنامه در روز اول که مصادف با شب عید غدیر است بعد از نماز مغرب و عشا با مداحی مجید بنی‌فاطمه و پویان‌فر و سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی، در میدان آیین امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

پخت غذا از صبح شنبه ۱۸ مرداد در میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و برنامه صحنه‌ای از ساعت  ۱۹ شروع می‌شود و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت. سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، نقالی حسن بیگی و مداحی از دیگر بخش‌های این مراسم است. 

در ویژه‌برنامه «مائده غدیر» در روز عید غدیر ۱۴ هزار پرس غذا با همکاری موسسه رحیل و خیرین، تهیه و بین مردم در مناطق محروم شهر تهران توزیع می‌شود.
نظر شما