جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۳۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
همزمان با دهه دوم محرم، ۱۰ محصول «سلام خدا بر حسین (ع)» در قالب کمیک موشن گرافی توسط فرهنگ‌سرای اخلاق در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت دهه دوم ماه محرم ، آموزه‌های اخلاقی امام حسین(ع) شامل ۱۰ روایت از گنجینه اخلاق حسینی است که با هدف آشنایی بیشتر با سیره عملی، سجایای اخلاقی و فضایل انسانی امام حسین(ع) در قالب کمیک موشن منتشر می‌شود.

محتوای این محصولات از منتهی الآمال، جلد اول، باب پنجم تالیف شیخ عباس قمی است که به تبیین فضیلت‌های اخلاقی و رفتاری سرور و سالار شهیدان کربلا در مسیر مکه تا کربلا اشاره داشته و با عناوین «سلام خدا بر راستگویان»، «سلام خدا بر وفا کنندگان» ، «سلام خدا بر احترام گزاران»، «سلام خدا بر بزرگواران»، «سلام خدا بر کریمان»، «سلام خدا بر صلح جویان»، «سلام خدا بر مهربانان»، «سلام خدا بر بخشندگان» ، «سلام خدا بر عادلان» و « سلام خدا بر آزادگان» تولید شده است.
 
جلال محدثی تصویرگری محصولات، سارا روحانی تهیه کننده متون روایات و هماهنگی تولید نیز به عهده پیمان قریب پناه بوده كه با مشاركت شهرداري منطقه ۱۴ توليد شده است. 

محصولات تولیدی «سلام خدا بر حسین (ع)» در طول دهه دوم محرم، بتدریج از طریق صفحات آپارات و اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق و همچنین فضای مجازی سایر فرهنگ‌سراهای تهران منتشر می‌شود.

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است. 

نظر شما