شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
زهرانژادبهرام؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اهانت اخیر رییس جمهور فرانسه گفت: اهانت مکرون به پیامبر(ص) خطای استراتژیک سیاسی بود آنهم در شرایطی که می بینیم در کشور فرانسه تعداد مسلمانان قابل ملاحظه است.
زهرانژادبهرام: پیرو سنت نبوی عذرخواهی مکرون را می پذیریم اما این اهانت را فراموش نمیکنیمزهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران؛ در گفتگوی با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در واکنش به اهانتهای اخیر رییس جمهور فرانسه گفت: در کل فکر می کنم مکرون دچار چالشهای ذهنی بسیاری شده است. چرا که اگر در هر گوشه دنیا رفتار تروریستی از سوی شخص به ظاهر پیرو یک دین صورت بگیرد، معنایش این نیست تمام پیروان با آن رویکرد مواجه هستند و تروریست هستند.

نژاد بهرام ابراز کرد: رییس جمهور فرانسه با این رفتار قلب میلیونها مسلمانان را در سراسر جهان آنهم در آستانه میلاد مبارک پیامبر گرامی اسلام(ص) به درد آورد. آنهم در شرایطی که می بینیم در کشور فرانسه تنوع و آمار تعداد مسلمانان بالاست .
مکرون بااین رفتار خطای استراتژیک سیاسی مرتکب شده است و تمام ارزش های انسانی را زیر سوال برده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود اضافه کرد: چندروز قبل شاهد عذرخواهی مکرون از جامعه مسلمان دنیا بودیم که همین مساله نشان دهنده بازخورد نابهنجار از حرفهای خود مکرون بوده که وی را وادار به عذرخواهی کرده است. ما نیز به عنوان یک مسلمان با سرلوحه قرار دادن رفتار مهربانانه پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی(ص) عذرخواهی مکرون را می پذیریم ولی این اهانت را فراموش نخواهیم کرد. ضمنا رییس جمهور فرانسه به مسلمانان ساکن این کشور باید این قول را بدهد که دیگر مرتکب چنین خطاهای فاحشی نشود.
نظر شما