پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد اختلال در میان قشر کم درامد، فرهنگ‌سرای خاوران اقدام به توزیع و پخش چندین هزار بسته‌ی بهداشتی، غذایی، هدیه‌های نقدی به خانواده‌های نیازمند کرده است.
آغاز موج دوم «کمک‌های مومنانه» به همت فرهنگ‌سرای خاورانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، یکی از اهداف سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ارتقای فرهنگ سلامت و بهداشت و ارتقای همبستگی اجتماعی است. در همین راستا کمپین مردمی همیاران سلامت برای یاری جهادگران عرصه مبارزه با شیوع ویروس کرونا درحال برگزاری است.

این امر مهم با هدف شکل گیری و تقویت کانون‌های جهادی مردمی و ایجاد جریان‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی طراحی شده است.

 فرهنگ‌سرای خاوران به همراهی کانون جهادی حضرت زینب(س) با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدالظله العالی به ایجاد همدلی و کمک به هموطنان، اقدام به پخش بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی، ۵ تن مرغ بین خانواده‌های کم‌توان و آسیب دیده، توزیع ۱۵۰۰ عدد شربت گلاب در بین پرسنل و کادر درمانی زحمتکش و خدوم، هدیه‌های نقدی، اهدای چند سری جهیزیه و... را در بین خانواده های کم درآمد و محروم انجام می‌دهد.

این اقدام شایسته با مشارکت ارگان‌ها و شرکت‌های خیرخواه و جهادی
درحال شکل گیری و هم اکنون در حال جمع آوری اقلام و تفکیک و بسته‌بندی است.
مطالب مرتبط
نظر شما