جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کتاب «محرمانه با فرزندم» به قلم هانیه توسلی و زیر نظر دکتر زهرا آیت اللهی به همت نشر معارف منتشر شده است.
«محرمانه با فرزندم» منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،به نقل از نشر معارف؛ نشانه‌هایی از لذت جسمانی از روزهای اولیه کودک در آن دیده می‌شود و اگر این احساس طبیعی به شکل سالم هدایت نشود مهارت‌های اصلی بهداشت روانی از نظر ارضای متعادل غرایز جنسی در دوره نوجوانی به درستی شکل نمی‌گیرد. یکی از دغدغه‌های جدی والدین، تربیت صحیح جنسی کودکان است. سند 2030 با توجه به این غریزه کودکان و دغدغه‌های والدین تدوین شد تا با هدف اشاعة نیات استکباری و ترویج بی مبالاتی این غریزه در جهت بردگی نوین انسان‌ها خصوصا در ایران اسلامی به کشورهایی که در این زمینه کارهای بنیادی نکرده‌اند تحمیل کند.

کتاب «محرمانه با فرزندم» به قلم هانیه توسلی و زیر نظر دکتر زهرا آیت اللهی به همت نشر معارف منتشر شده است. این کتاب کاربردی که به موضوع تربیت جنسی کودکان می‌پردازد، با توجه به نقش مهم والدین در این موضوع، همراه و کمک خوب و مناسبی است برای والدین تا در این امر بهتر بتوانند با فرزندانشان ارتباط گرفته و به آنان کمک کنند. این اثر در 272 صفحه و با قیمت40 هزار تومان منتشر شده و در فروشگاه‌های پاتوق کتاب سراسر کشور و دیگر فروشگاه‌های  جبهه فرهنگی انقلاب در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

این کتاب به همراه دو کتاب دیگر با نام های «اقتصاددان فردا» که به تازگی منتشر شده و در این خبرگزاری اطلاعرسانی شده است و «فرزندم در سرزمین مجازی» که به زودی منتشر می‌شود سه گانه‌ای است که به دغدغه والدین در این سه موضوع پاسخ در خوری می‌دهد.
نظر شما