جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۷۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
فرهنگ‌سرای امام(ره) با مشارکت انتشارات روایت فتح آیین رونمایی و بررسی کتاب «برسد به دست امام» را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای امام(ره) با مشارکت انتشارات روایت فتح آیین رونمایی و بررسی کتاب «برسد به دست امام» را یکشنبه ۳۰ آذرماه ساعت ۱۴ برگزار می‌کند. «برسد به دست امام» شامل مجموعه نامه‌های جوانان و نوجوانان به امام خمینی(ره) است که توسط محسن دریالعل گردآوری و تنظیم شده است. 

این نشست با حضور فرزانه مردی، حمیدرضا بشیری فراز، مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح و حسین جودوی کارشناس و مجری برگزار می‌شود. 

در مقدمه ناشر آمده است: اولین واژه‌ای که پس از خواندن هر یک از نامه‌های این کتاب به ذهن خطور می‌کند، سادگی و بی‌پیرایگی آنهاست. نوجوانانی که با ساده‌ترین کلام به رهبر خویش نامه نوشته‌اند. ریشه این سادگی و خلوص را باید در منش و روش امام خمینی(ره) جست. رفتار و گفتار امام(ره) با مردم سبب شد تا کوچک‌ترین اعضای جامعه به سادگی حرف‌های دل خویش را برای ایشان به روی کاغذ بیاورند. بی‌تردید سادگی جاری در این نامه‌ها از جنس کلام خود امام(ره) است، چرا که ایشان در جایگاه یکی از عالمان بزرگ هیچ‌گاه خود را از پایین‌ترین افراد جامعه بالاتر نمی‌دانستند. این نامه‌ها اسناد زنده‌ای هستند که نشان می‌دهند چگونه یک ملت در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند.

این برنامه به شکل زنده از دو صفحه رسمی اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام(ره) به نشانی imam.farhangsara و انتشارات روایت فتح به نشانی revayatfath2 پخش خواهد شد.
نظر شما