جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کتابخانه سیدالشهدای منطقه ۲۲ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیرو دستور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خصوص کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه برای مقابله با همه‌گیری کرونا، پویش «احسان سلامت» را برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پویش «احسان سلامت»، طرح غربالگری و تشخیص به موقع ویروس کرونا به همت کتابخانه سیدالشهدای منطقه ۲۲، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۶ برای شهروندان در پایگاه سلامت شهرک دانشگاه شریف برگزار می‌شود. 

در این طرح روزانه به مدت دو ساعت از ۱۴ تا ۱۶ از طریق سامانه ارائه خدمت ایستگاه با متخصصان بیمارستان مسیح دانشوری در ارتباط بوده و مراجعانی که نیاز به معاینه پزشک دارند از طریق ارتباط مستقیم با این متخصصان ویزیت و نسخه به صورت الکترونیکی برای آنها تجویز می‌شود.

این برنامه با همکاری مسجد امام حسین(ع)، شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۲۲، مرکز بهداشت غرب تهران، پایگاه بسیج امام حسین(ع)، سازمان هلال احمر منطقه ۲۲ و سرای محله شریف اجرا می‌شود. 

شهروندان برای استفاده از طرح «احسان سلامت» می‌توانند به شهرک دانشگاه شریف، مسجد امام حسین(ع)، کتابخانه سیدالشهداء مراجعه کنند. 
نظر شما