جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۰۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
کاروان «سردار دل‌ها» با رویکرد توزیع ماسک و وصیت‌نامه شهید سلیمانی در محله‌های منطقه ۱۵ برگزار می‌شود.
راه‌اندازی کاروان «سردار دل‌ها» در منطقه ۱۵به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و دهه بصیرت و همچنین نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی کاروانی با عنوان «سردار دل‌ها» در دو بخش کاروان و جشنواره فرهنگی هنری به همت فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

در بخش اول که راه اندازی کاروان است از ۱۳ تا ۱۶ دی از ساعت ۱۴ تا ۱۷ همراه با مراسمی با حضور خواننده حماسی سعید صادقی، گروه سرود منتظران ظهور، تواشیح و اجرای مجری توانمند حاج علی محسنی برگزار می‌شود.

در حاشیه راه اندازی این کاروان که با مشارکت بسیج مالک اشتر و شهرداری منطقه برگزار می‌شود، وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ماسک میان شهروندان توزیع می‌شود.

در بخش دوم که جشنواره فرهنگی هنری سردار دل‌هاست، علاقه‌مندان می‌توانند آثاری با موضوعات شهید سلیمانی در اقتدار جمهوری اسلامی، سلیمانی در عرصه جهاد بیرونی و درونی، سلیمانی و ولایت مداری و...تولید کرده و آثار تولیدی خود را به صورت انیمیشن، فیلم کوتاه، دلنوشته، شعر، روایتگری، خطاطی و... به شماره واتساپ ۰۹۱۲۲۸۵۵۱۶۱ یا به اینستاگرام kanoon.farhangi.malekeashtar@ ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی فرهنگ‌سرای خاوران واقع در خیابان خراسان، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما