جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
فرهنگ‌سرای فردوس در سکانس مجازی، فیلم سینمایی «هفت و نیم» ساخته نوید محمدی را معرفی می‌کند.
معرفی فیلم «هفت و نیم» در سکانس مجازی فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فردوس در ادامه برگزاری برنامه‌های مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا، برنامه «سکانس مجازی» را با معرفی فیلم سینمایی «هفت و نیم» توسط افشین فکوری کارشناس سینما و دبیر کانون یک فیلم و یک تجربه، برگزار می‌کند.


«هفت و نیم» فیلمی در ژانر درام محصول مشترک کشور ایران و افغانستان است. این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان به نمایش درآمد. هفت و نیم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند و قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله ای هستند.


فیلم هفت و نیم به کارگردانیی نوید محمدی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و غیره و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم ندا جبرائیلی، هستی مهدوی‌فر، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، شیدا خلیق، افسانه کمالی، محمدرضا غفاری، علیرضا کمالی و حسین مهری به هنرمندی پرداخته‌اند.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی ferdos.farhangsaraa برنامه سکانس مجازی را تماشا و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نظر شما