جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۶۵۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
آیین رونمایی کتاب «پری روی خواب‌های خام» با اشعار سپید اثر علی علیمحمدی به همت کتابخانه شقایق به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کتاب «پری روی خواب‌های خام» در فضای مجازی رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی کتاب «پری روی خواب‌های خام» با حضور نویسنده اثر از طریق شبکه مجازی فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی https://www.aparat.com/farhangsara_golestan روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۰ در فضای مجازی برگزار می‌شود.

علی علیمحمدی متولد ۱۳۴۹ در شهر تهران است. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع رسانی به اتمام رسانده است و به عنوان فعال فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی مشغول به فعالیت است. 

وی به آموزش مهارت آموزی کودکان و نوجوانان علاقه دارد و با این موضوع  کتاب‌های «جعبه ابزارهای مورد نیاز برای هدایت تحصیلی نوجوانان» و «باغبانی از خانواده» را برای این گروه سنی به نگارش درآورده است. 

نوشتن شعر و متن‌های ادبی از دیگر علاقه‌مندی‌های این نویسنده به شمار می‌رود و دفتر شعر سپید «بانوی قصه‌های ناتمام » را نیز در کارنامه خود دارد.
  
کتابخانه شقایق به نشانی بزرگراه باقری، ۴۶ متری نارمک، پارک شقایق است. شماره تلفن  77904389 برای آگاهی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مجازی این کتابخانه اعلام می‌شود.

نظر شما