جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
همزمان با دهه مبارک فجر مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران و جوانان در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
فرهنگ‌سرای قرآن میزبان چهارمین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، چهارمین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان دهه فجر امسال با اجرای فرهنگ‌سرای قرآن به صورت برخط در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و حفظ یک جزء و رشته مفاهیم با حضور تقریبی ۲۰۰ شرکت کننده در بخش خواهران و برادران از سراسر کشور با همت کارکنان فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

حضور داوران کشوری چون اساتید: علی اکبر حنیفی، حسین طرقی، یوسف افراش، رضا ابوالقاسمی و سعید رحمانی در بخش برادران و اساتید زینب آقایی، محبوبه کاتب، شیماچنگی، فرشته مسجدی، فاطمه شیرازی و زهرا صریحی نژاد در بخش خواهران از نقاط قوت برگزاری این دوره از مسابقات است.

کمیته فنی و اجرایی این مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا برگزاری این مسابقات به صورت برخط در بهترین و با کیفیت‌ترین سطح خود اجرا شود. داوری این دوره تا ۱۴ بهمن به طول می‌انجامد و  روز ۱۵ بهمن ماه اختتامیه‌ای به صورت برخط، با حضور مسئولان وزارت خانه و مسئولان اجرایی مسابقات با معرفی نفرات برتر در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

اطلاعات و جزئیات نفرات برگزیده و مراسم اختتامیه متعاقبا اعلام می شود.

نظر شما