جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۳۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
جشن بزرگ «پدران آسمانی» به مناسبت ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر به همراه تجلیل از پدران معظم شهدای منطقه ۱۶ در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.
جشن «پدران آسمانی» در فرهنگ سرای بهمن برگزار می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جشن بزرگ «پدران آسمانی» به مناسبت ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر به همراه تجلیل از پدران معظم شهدای منطقه ۱۶، چهارشنبه ۶ اسفند در سالن سینما تراس چاپلین در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.

در این برنامه از ۹ پدر معظم شهید منطقه ۱۶ از جمله؛ حبیب و علی کرمی، اسماعیل امیدی، محمد اکرامی، داود علیرضا، عباس بهرامی، محمد صابری، ابوالفضل میعادی، داود و شاهپور حیدری و علی سرلک تجلیل خواهد شد.

سخنرانی مذهبی، اجرای گروه تواشیح، مولودی خوانی، اجرای گروه سرود، مسابقه حضوری و دست بوسی فرزندان بر دستان پرمهر پدران حاضر در برنامه به منظور قدرشناسی از زحمات ایشان از بخش‌های اصلی این مراسم جشن است.

برپایی نمایشگاه کتاب و عکس با موضوع ولادت امام علی(ع) از بخش‌های جانبی این برنامه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه می‌توانند به سالن سینما تراس چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 تماس بگیرند.
نظر شما