جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌های «سه جیم» (جنگ جهانی جمعیت) را با موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌های «سه جیم» (جنگ جهانی جمعیت) را با موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری برگزار می‌کند. «سه جیم» در قالب‌های مختلفی مانند پویش، محصول مجازی، کارگاه آموزشی و جشنواره داستان به موضوع ترویج فرهنگ فرزندآوری می‌پردازد و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ و فرهنگ‌سرای خانواده به عنوان دبیر این برنامه‌ها فعالیت می‌کنند.

پویش «جغجغه» با هدف مطالبه تصویب و اجرای قوانین و حقوق مربوط به مادران دارای سه فرزند از مراجع مختلفی مانند مجلس شورای اسلامی، وزارت کار، وزارت بهداشت و... با مشارکت کانون‌های مردمی برگزار می‌شود و به هر دو صورت میدانی و مجازی فعالیت خواهد کرد.

مجموعه موشن‌گرافیک یک دقیقه‌ای «سه جیم» نیز با موضوع افزایش جمعیت و به منظور آگاهی بخشی درباره چالش‌های کاهش جمعیت و ترویج فرزندآوری تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های فرزندپروری با عنوان «فردا» دیگر برنامه‌ای است که با حضور کارشناسان خبره و به دو صورت مجازی و حضوری برای مادران دارای یک فرزند پیش‌بینی شده است.

همچنین جشنواره بین‌المللی داستان کوتاه «قصه خانواده من» با همکاری موسسه فرهنگی هنری آسمان فتح ققنوس با موضوعات تکریم والدین، خانواده بانشاط و خواهر و برادر من دلخوشی من در حال برگزاری است که برای مشاهده فراخوان آن می‌توانید اینجا را کلیک کنید.
نظر شما