جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
آیین تجلیل از شرکت کنندگان پویش «ما عاشق محمدیم» همزمان با فرارسیدن مبعث رسول اکرم، ۲۰ اسفند در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تجلیل از شرکت کنندگان پویش «ما عاشق محمدیم» همزمان با فرارسیدن مبعث رسول اکرم، چهارشنبه ۲۰ اسفند ساعت ۱۴ تا ۱۶ در فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.

در این مراسم سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری و حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی هشترودی خطیب برجسته و ائمه جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) منطقه۱۹ سخنرانی می‌کنند. 

پویش «ما عاشق محمدیم» با هدف ارج نهادن به مقام والای پیامبر گرامی اسلام و تبیین مکارم اخلاقی ایشان با مشارکت بیش از ۵۰۰ چهره فرهنگی هنری و ارسال ۱۶۰ کلیپ با موضوع اخلاق و صفات محمدی برگزار شد. 

این پویش با تشکیل صفحه اینستاگرامی @welovemohammad1442 و انتشار بیش از ۳۰ پست به طور روزانه و حضور بیش از ۳۰۲ فعال اینستاگرامی، ۱۰۹۷ پست و بازدیدی بالغ بر ۸۳۳۰۳ نفر  و ارسال ۱۱۱۷ لینک توسط دبیرخانه و مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از میلاد پیامبر گرامی اسلام فعالیت داشته است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی؛ اتوبان شهید تندگویان، ابتدای خانی آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، فرهنگ‌سرای مهر مراجعه کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۳۷۷۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما