جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و با ترویج آداب و رسوم اقوام ایرانی و پاسداشت گویش ها ویژه برنامه روز از نو را به مدت سه روز برگزار می‌کند.
روز از نو عیدی نوبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پروانه دوستی مدیر فرهنگی هنری منطقه 13  گفت: فصل «دل تکانی» با هدف ایجاد فضای شاد و روحیه بخش به مناسبت فرارسیدن بهار و سال نو و همچنین ترویج فضایل اخلاقی و لزوم زدودن رذایل از دل، در این هفته ضمن اینکه مهربانی و همدلی را سرلوحه پیام های فرهنگی خود قرار داده و این موضوع را در قالب های هنری و اثر گذار به شهروندان یادآور می شود فضایی شاد و دلنشین را مهیا خواهد کرد .

وی گفت: از جمله ویژه برنامه های روز از نو می توان به کارناوال شادی شامل چرخ های طحافی و اجرای سفره هفت سین بر روی آن و حضور شخصیت های نوروزی مانند عمونوروز ،حاجی فیروز و گروه موسیقی سرنا نوازی و گروه های موسیقی آذری ،کردی و ...اشاره کرد که در محلات مناطق 13،14،1 و3 اجرا می شود  و به کوچه های پایتخت رنگ و بوی بهاری می بخشد.

پروانه دوستی از توزیع محصولات فرهنگی از جمله سبزه عید ، اهدا تخم مرغ رنگی سفالی به کودکان ،عکس یادگاری ،برگزاری مسابقات و اتوبوس های نوروزی در حین اجرای برنامه ها خبر داد .

دوستی در پایان ابراز امیدوری کرد که با همت جمعی و تلاش و خدمت رسانی صحیح بتوانیم در آستانه فصل بهار ،روزها و لحظات خوبی را برای همه شهروندان منطقه 13 فراهم آوریم .
این برنامه از روز سه شنبه 26 تا 28 اسفندماه از ساعت 10 تا 12 صبح و 16 تا 18 بعداظهر توسط فرهنگسراهای امید ،اخلاق ،ملل،ارسباران برگزار می شود .
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی فرهنگسرای امید واقع در میدان آمام حسین (ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کرده و یا با شماره تماس 33302588 بگیریند.



نظر شما